News powiązane z klienci biznesowi
2015-05-04 | 09:00
Rynki zagraniczne
Grupa SMT zmienia zakres świadczonych usług i stawia na rozwój spółki zależnej iAlbatros dostarczającej hotelowe systemy rezerwacyjne. Za dwa tygodnie WZA w tej sprawie
Dostawca rozwiązań informatycznych Grupa SMT, dostrzegając potencjał korporacyjnych systemów rezerwacji hoteli, zamierza rozwijać iAlbatros SA, która w ciągu kilku ma stać się głównym podmiotem SMT. Spółka już teraz oferuje dostęp do 250 tys. hoteli na świecie. Zarząd szacuje, że w 2019 roku iAlbatros będzie w stanie generować blisko 700 mln zł przychodów na rynku, który tylko we Francji i Włoszech jest wart 12 mld dolarów.
2014-06-13 | 06:35
Energetyka
Firmy przy wyborze dostawcy energii kierują się głównie ceną. Coraz większe znaczenie ma też jakość obsługi
Choć cena pozostaje najważniejszym dla przedsiębiorców kryterium wyboru dostawcy energii, to liczy się także jakość obsługi - wynika z badań PKP Energetyka. Klienci biznesowi oczekują nie tylko dostawy, lecz także kompleksowej porady i pomocy. Większość z nich preferuje kontakt osobisty niż internetowy czy telefoniczny.
2014-04-30 | 06:35
Motoryzacja
Przed długimi weekendami Polacy wypożyczają kabriolety, auta sportowe i większe vany. Jenak rynek wynajmu aut w Polsce wciąż daleko za zachodnimi sąsiadami
Coraz więcej Polaków przekonuje się do wypożyczania samochodów. Rynek – na wzór rynków zachodnich – rozwija się dynamicznie, choć przede wszystkim w dużych aglomeracjach. Zainteresowanie ofertą wypożyczalni rośnie szczególnie przed długimi weekendami czy w okresie wakacyjnym. Klienci poszukują wtedy kabrioletów i sportowych aut lub większych, rodzinnych vanów. Ale z wypożyczalni chętnie korzystają też duże korporacje i mniejsze firmy.
2014-02-17 | 06:35
Telekomunikacja
T-Mobile Polska: na pewno nie będziemy liderem taniości
Na rynku telekomunikacyjnym T-Mobile nie zamierza być liderem niskich cen, bo potrzebuje pieniędzy na inwestycje w usługi i technologie. Operator zapowiada dalszy rozwój oferty w segmentach klienta indywidualnego i biznesowego, jednak zdaniem dyrektora sprzedaży na obniżki cen klienci firm telekomunikacyjnych nie mają co liczyć.
2013-09-11 | 06:25
Telekomunikacja
Netia sprzeda mniej usług, ale za to więcej zarobi
Sytuacja na rynku zmusiła Netię do zweryfikowania dotychczasowych prognoz finansowych. W najbliższym roku spodziewa się niższych niż wcześniej zakładała przychodów, ale za to wyższych zysków i przepływów pieniężnych. Jak przyznaje Mirosław Godlewski, prezes zarządu Netii – sprzedaż usług w segmencie klientów indywidualnych rośnie wolniej niż zakładano, natomiast coraz bardziej optymistycznie kształtuje się sytuacja w segmencie klientów biznesowych Netii.